Willkommen auf Planet-Liebe

diskutiere über Liebe, Sex und Leidenschaft und werde Teil einer spannenden Community! :)

jetzt registrieren

bitte um korrektur bei dem englischen text Danke

Dieses Thema im Forum "Off-Topic-Location" wurde erstellt von BrokenSoul, 6 November 2005.

1. BrokenSoul
    Gast
    0
    hab ne bitte, könntet ihr vll den text korrigieren so schnell wies geht muss den morgen abgeben. grossen dank an die die mir helfen ^^

Sometimes Joshua played truant. He shouted to me "Go away, you cow!" or " Shut the fuck up!" thats not okay. This is not all, he disturbed my lesson and the lesson from other teachers. He didn’t make his homeworks, he played or talked in my lesson. The ther pupils can’t learn because of him. Sometimes he fighted against other pupils in my lesson and the lesson from other teachers. This is bad I hate it so much because it makes me headache. But he can be good maybe when he that want. But now he is bad in the school he has not good marks and he doesn’t want learn. Yesterday he argued with me because he hasn’t done his homework and he swore to me. And now I want that he is be exclude from the school.

BrokenSoul, 6 November 2005
  2. Morgaine
    Morgaine (31)
    Verbringt hier viel Zeit
    116
    101
    0
    nicht angegeben
    Ähm ja... meiner Meinung nach sind da noch einige Fehler drin. Der Ausdruck ist auch nicht sooo gut, aber noch ok. Ich würde nicht so oft "lesson" benutzen, sondern das anders sagen...

Ansonstens:

But now he is bad in the school he has not good marks and he doesn’t want learn. --- But now he is bad in (vor school kommt kein "the") school, he has no (nur no - kein not) good marks and he doesn't want to learn.

And now I want that he is be exclude from the school. --- And now I want that he will be excluded from school.

Sometimes he fighted against other pupils in my lesson and the lesson from other teachers. --- Sometimes he fights (kein past) ... und "lesson" müsste "lessons" heißen... plural

But he can be good maybe when he that want. --- kein guter Ausdruck: Sometimes he can be a nice and smart boy if he wants that. (good in Verbindung mit Personen ist nicht so gut) -- mir fällt grad nicht ein, wie ichs besser ausdrücken kann, aber so wie ichs jetzt aufgeschrieben hab, würde ichs auch nich lassen... hmm

Man könnte zwar noch mehr ändern, aber dazu ists mir jetzt zu früh... Frag in nem Jahr nochmal nach, wenn ich mein Semester in England verbringe :zwinker: :tongue:

Morgaine, 6 November 2005
  3. audiophil
    Verbringt hier viel Zeit
    254
    101
    0
    nicht angegeben
    Sometimes Joshua played truant (?). He shouted at me "Go away, you cow!" or " Shut the fuck up!" That's not okay. This is not all, he disturbed my lesson and the lesson from other teachers. He didn’t do his homework, he played or talked in my lesson. Then the pupils can’t learn because of him. Sometimes he fought against other pupils in my lesson and the lesson from other teachers. That is bad I hate it so much because it gives me a headache. But he can be good maybe when he decides to want that. But now he is bad in school he has bad grades and he doesn’t want to learn. Yesterday he argued with me because he hasn’t done his homework and he cussed at me. And now I want that he is excluded from the school.

Büdde schön... inhaltlich gibt's aber nur ne 4- :grrr: :zwinker:

(Hast Du das mit nem Internetübersetzer gemacht? :ratlos: )

ADD:
    Komplett umgeschrieben (Ja, ich habe im Moment nix zu tun :grrr: )

Sometimes Joshua was a brat. He yelled at me "Go away!" or insulted me in other ways. I totally hated that behaviour. To make it worse, he also disturbed the pupils in my class and other teachers, too. He refused to do his homework, he talked or played while I tought. That made it nearly impossible for the other pupils to learn or understand the lessons. Thanks to (ugs) his acting, I end up having a huge headache everytime after class. Joshua is one of the pupils who can be pretty good if he decides to drop his stupid behaviour. In the last weeks he has been bad in school, his grades got (ugs) worse and worse. Yesterday we had an argument about the reason why he did not do his homework. During that talk he started to cuss at me in such a rude way, that I want him to be excluded from school.

audiophil, 6 November 2005
  4. Sternschnuppe_x
    Benutzer gesperrt
    6.884
    0
    2
    Single
    Mal nur ganz grobe Fehlerverbesserung, weiß ja nicht, worum es bei diesem Thema insgesamt geht... :zwinker: Wahrscheinlich würde ich selbst manches von vornherein anders formulieren, aber wie gesagt, ich verbessere jetzt bei dir einfach mal nur die gröbsten Fehler... :schuechte

Ich glaube, ich schreibe diesen letzten Absatz nochmal selbst, so wie ich ihn schreiben würde. Gibt nämlich sonst irgendwie nur Flickwerk mit der Verbesserung...

"He could probably be good if he wanted to. But right now he only has bad grades an does not want to learn. Yesterday he argued with me because he hadn't done his homework, and he insulted me. Now I want him to be excluded from school".

Hoffe ich konnte dir helfen... :zwinker:

Sternschnuppe

Sternschnuppe_x, 6 November 2005
  5. audiophil
    Verbringt hier viel Zeit
    254
    101
    0
    nicht angegeben
    *grins* Gleich haben wir 10 Versionen.

Das ist das Gute an Sprachen. :link: Umgangssprachlich, literarisch, gemischt....alles kann, nichts muss. :tongue: :bandit:

6. Sternschnuppe_x
    Benutzer gesperrt
    6.884
    0
    2
    Single
    Aber du mußt doch zugeben, die Originalversion war teilweise wirklich GROB falsch... :rolleyes2

Und das ist auch in der Verbesserung immer noch nicht richtig. :tongue:

ES GIBT KEIN "I want THAT he...", es gibt nur "I want him TO..."!!!

Mal so als kleine Grundsatzregel, für deren Nichtkenntnis (bzw. Mißachtung) man bei meinem früheren LK-Lehrer gesteinigt worden wäre... :eek: :grin:

Sternschnuppe

7. audiophil
    Verbringt hier viel Zeit
    254
    101
    0
    nicht angegeben
    Darum auch meine Frage nach dem Internetübersetzer.

:grrr:
    Schau auf die Uhr, schau auf den Wochentag und schau in mein Posting. Hab's noch einmal komplett neugeschrieben.
    Also Ruhe hier! :zwinker: :grin:

8. Sternschnuppe_x
    Benutzer gesperrt
    6.884
    0
    2
    Single
    Das war doch gar nicht von deinem Beitrag zitiert, sondern von Morgaine... :grin: :zwinker: :link:

Ich hab bis jetzt auch nur grammatikalische/sprachliche Fehler verbessert. Am Ausdruck hab ich nichts geändert, obwohl der Stil so schon sehr... einfach ist und es für vieles garantiert passendere Worte gäbe... Aber dann könnte ich ihn ja gleich komplett selbst schreiben. Und das würde dem Lehrer dann wahrscheinlich schon auffallen... :grin:

Sternschnuppe

9. audiophil
    Verbringt hier viel Zeit
    254
    101
    0
    nicht angegeben
    :eek: :hmm: :kopf-wand

Oooook....wie gesagt... Schau auf die Uhrzeit... LOL

Sorry, bin noch ein wenig verpennt. :grrr:

10. BrokenSoul
    Gast
    0
    n großes dankeschön an alle ^^ habt mir wirklich geholfen dankö :grin:

BrokenSoul, 6 November 2005
  11. ericstar
    Verbringt hier viel Zeit
    418
    101
    0
    nicht angegeben
    Sometimes Joshua played truant. He shouted to me "Go away, you cow!" or " Shut the fuck up!" thats/.That's/which is not okay. (But) This is not all, he disturbed my lesson and the lesson fromof other teachers. He didn’t make his homeworkshe never DID (nicht "make") his homework (kein plural) , he played or talked in/during my lesson. So The other pupils can’t/ were (present verwenden, du kannst nicht zwischen den zeiten springen) not able to learn (because of him). Sometimes he fighted against other pupils/them ("other pupils" stand schon im satz davor) induring my lesson and during the lessons fromof other teachers. This is bad. (mache 2 Sätze daraus)I hate it so much because it makes me headache(du wirst headache?)/I get headache (every time) But he can be good (maybe when he that want)IF he wantS to. But now he is bad inat the(kein artikel vor "school") school, (<--Komma) he has notdoesn't have good marks and he doesn’t want to learn. Yesterday he argued with me because he hasn’thadn't done his homework (and he swore to me)(was meinst du mit "er hat mir geschworen"?). (And now I want that he is be exclude from the school.) And now I want HIM to be excluded (Passiv) from school

ich hoffe ich konnte dir damit helfen, ich muss sagen dein text ist wirklich grob falsch

by the way, does anyone want to correct the mistakes and improve the style of the homework i had to write for tommorrow?

ericstar, 6 November 2005

jetzt kostenlos registrieren und hier antworten
Die Seite wird geladen...