Willkommen auf Planet-Liebe

diskutiere über Liebe, Sex und Leidenschaft und werde Teil einer spannenden Community! :)

jetzt registrieren

Ch

Dieses Thema im Forum "Umfrage-Forum" wurde erstellt von hansheiri, 3 Juni 2003.

  1. hansheiri
    Gast
    0
    Möcht mal wissen obs hier Leute aus der CH gibt ???
     
    #1
    hansheiri, 3 Juni 2003
  2. simon1986
    simon1986 (30)
    Planet-Liebe Berühmtheit
    6.540
    398
    2.016
    Verlobt
    zum Beispiel mich:clown:
     
    #2
    simon1986, 3 Juni 2003
  3. Dino
    Dino (55)
    Verbringt hier viel Zeit
    34
    91
    0
    vergeben und glücklich
    oder mich
     
    #3
    Dino, 3 Juni 2003
  4. zeke
    zeke (36)
    Verbringt hier viel Zeit
    102
    101
    0
    Single
    wenn ich wüsste, was ch is, könnt ich dir sagen, obs mich au betrifft ... mhmhmh
     
    #4
    zeke, 3 Juni 2003
  5. Samael
    Samael (34)
    Verbringt hier viel Zeit
    192
    101
    0
    vergeben und glücklich
    die leute dies betrifft werdens scho wissen gelle :smile:
    ich bin zwar halb ch wohn aber in stuttgart
     
    #5
    Samael, 3 Juni 2003
  6. dingsda
    dingsda (35)
    Verbringt hier viel Zeit
    43
    91
    0
    Single
    gehöre auch dazu :smile:
    ein ch-er! :grin:
     
    #6
    dingsda, 3 Juni 2003
  7. hansheiri
    Gast
    0
    @Zeke also das ist eigentlich ganz einfach was CH bedeutet nämlich confederatio helvetia und das heisst dann für alle die es nicht so drauf haben mit dem lateinischen : Schweiz. Aber das Interessante an dieser Diskussion ist doch, dass man eigentlich gar nicht wissen muss was CH bedeutet oder nicht. Denn wer aus der CH stammt der weiss es und gibt dann Antwort.... (ganz viel Logik aus der Mitte der Schweiz :eckig:
     
    #7
    hansheiri, 7 Juni 2003
  8. razorblademoon
    Verbringt hier viel Zeit
    111
    101
    0
    vergeben und glücklich
    hei, denn chönnt mer doch no afange schwiizerdütsch z'schriibe ond alli dor die diverse dialäkt z'verwirre!! *begeistert*

    =>bin ebenfalls ch-erin, genauer aargau! :downunder
     
    #8
    razorblademoon, 7 Juni 2003
  9. User 2404
    Verbringt hier viel Zeit
    852
    103
    4
    Single
    chönne mer scho mache.
    Ich bi zwar nid us de schwiiz ,aber mitschwätze chani au.
    Aber wenn jeder so aafangt,denno homer en dorenand und nämerd woos me wa de ander monnt.
     
    #9
    User 2404, 7 Juni 2003
  10. dingsda
    dingsda (35)
    Verbringt hier viel Zeit
    43
    91
    0
    Single
    ich schriib zwar nöd so gern uf mundart, aber für eu mach ich emal e usnahm :smile:
    chume übrgiens usem zueri oberland.
     
    #10
    dingsda, 8 Juni 2003
  11. bePo
    bePo (32)
    Verbringt hier viel Zeit
    330
    101
    0
    vergeben und glücklich
    ick bin een berliner :grin:

    wusste garnit, dass hier soviele schweizer sind :zwinker: +mal grüß+
     
    #11
    bePo, 8 Juni 2003
  12. hansheiri
    Gast
    0
    Ja auso ig gloube das mit em schwizerdütsch lömer lieber grad vo afang a lo si .
    Wüu erschtens hei mer süsch scho gli, es problem ungernang wüu igs eifach nid cha ha wenn öpper züridütsch red - sorry aber ig hasse das ! Und zwöitens wüu süsch plötzlech ou die vom grosse Kanton (schribe itz das äxtra uf bärndütsch das si nüt verstöh) - ou afö mit däm und de verstöh de mir definitiv nümme - und das wei mer ja doch ou nid.
    Die Schweizer unterhalten sich also auch in diesem Forum auf Schriftdeutsch und jeder versteht den anderen ob er jetzt aus Berlin oder Bern kommt.
     
    #12
    hansheiri, 8 Juni 2003
  13. dingsda
    dingsda (35)
    Verbringt hier viel Zeit
    43
    91
    0
    Single
    macht in meinen augen auch sinn, denn gewisse dialekte sind recht mühsam zum lesen.

    hab aber im gegensatz zu dir keine abneigung spezieller kantone gegenüber, und dann heisst zürcher wären arrogant :zwinker: tsts
     
    #13
    dingsda, 8 Juni 2003
  14. MooonLight
    Sehr bekannt hier
    5.106
    173
    3
    nicht angegeben
    Danke Danke Danke *gg*
    Ich hatte letztens nämlich mal wieder so einen Wissensdurstanflug.. ich vergess nämlich immer wieder was CH heißt, und bei Google kriegt mans nicht auf die Reihe, das rauszukriegen.
    Dass es das Schweizer Kennzeichen is, ist aber doch klar..
    Achja, ich meine aber irgendwie, dass es 'helvetica' heißt..
     
    #14
    MooonLight, 8 Juni 2003
  15. User 2404
    Verbringt hier viel Zeit
    852
    103
    4
    Single
    @boPo

    Bin kein schweizer,nur eben ein paar meter davon entfernt.Ich brauch nur 20 km richtung norden fahren ,schon hält mich jeder für ein schweizer.

    Was das CH heisst hab ich übrigens auch ned gewusst.

    Ist Aargau ned südlich von Waldshut ?
     
    #15
    User 2404, 8 Juni 2003
  16. trigger
    Gast
    0
    Also ich hasses wenn öpper Bärndütsch schribt.... !!!!
    Immer das "ig" und das "auso" und "nid".... :grin:

    egal, da es es Dütschs Forum isch, schriib ich au gern Schriftdütsch....
     
    #16
    trigger, 8 Juni 2003
  17. hansheiri
    Gast
    0
    Ja isch scho guet ig cha jo verstoh, wenn öpper gäge die schönschti Sprach wo üses chline Schwizli hervorzbringe het öppis het (auso gäges Bärndütsch)... aber es isch jo ou eifach so, dass me sech da cha apasse und das när ma verliede auerdings bim Züridütsch... das duet eifach we ide Ohre vomne waschächte Bärner und de ersch no Ämmitaler (ohni Chäs). Aber mir si jo do imne Dütscheforum und drum weimer nid wieter drüber diskuteire. Mi chönnt eigentlech ou äs schwizerisches Konkuränzprodukt vo dere HP ufboue auerdings isch CH ä chli ä chline Markt.:cool2: :cool1: :clown:
     
    #17
    hansheiri, 9 Juni 2003
  18. Tinele1986
    Tinele1986 (30)
    Verbringt hier viel Zeit
    66
    91
    0
    Single
    ich bin auch schweizerin wohne aber in Mannheim(D)
     
    #18
    Tinele1986, 9 Juni 2003
  19. Mr. Poldi
    Verbringt hier viel Zeit
    3.068
    121
    0
    vergeben und glücklich
    @MoonLight:
    Aber selbstverständlich geht das mit Google:

    http://www.google.de/search?hl=de&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=+CH++abbreviation&btnG=Google+Suche&meta=

    Schon beim ersten Hit steht die Erklärung, man muss die Seite nichtmal aufmachen ...

    Alles nur eine Frage der richtigen Suchbegriffe :smile:
     
    #19
    Mr. Poldi, 9 Juni 2003
  20. Luzi
    Gast
    0
    ... ooooooder man denkt an diverse Autokennzeichen... *g* so hab's ich nämlich kapiert.. :grin:

    Luzi ist nicht aus der Schweiz..
     
    #20
    Luzi, 9 Juni 2003

jetzt kostenlos registrieren und hier antworten