Willkommen auf Planet-Liebe

diskutiere über Liebe, Sex und Leidenschaft und werde Teil einer spannenden Community! :)

jetzt registrieren

Eine total traurige liebesgeschichte in englisch(leider nicht von mir und ohne titel)

Dieses Thema im Forum "Geschichten, Gedichte und Nachdenkliches" wurde erstellt von Rapunzel, 10 Juli 2005.

1. Rapunzel
    Rapunzel (33)
    Sehr bekannt hier
    5.723
    171
    1
    Verheiratet
    10th Grade

As I sat there in English class, I stared at the girl next to me. She was my so called best friend. I stared at her long, silky hair, and wished she was mine. But she didn't notice me like that, and i knew it. After class, she walked up to me and asked me for the notes she had missed the day before and handed them to her. She said "thanks!" and gave me a kiss on the cheek. I wanted to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

11th Grade

The phone rang. On the other end, it was her. She was in tears, mumbling on and on about how her love had broke her heart. She asked me to come over because she didn't want to be alone, so I did. As i sat next to her on the sofa, I stared at her soft eyes, wishing she was mine. After 2 hours, one Drew Barrymore movie, and three bags of chips, she decided to go to sleep. She looked at me, said "thanks" and gave me a kiss on the cheek. I want to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

Senior Year

The day before prom she walked to my locker. "My date is sick" she said; he's not going to go." Well , i didn't have a date, and in 7th grade, we made a promise if neither of us had dates, we would go together just as "best friends". So we did. Prom night, after everything was over, I was standing at her front door step. I stared at her as she smiled at me and stared at me with her crystal eyes. I want her to be mine, but she doesn't think of me like that, and I know it. Then she said "I had the best time, thanks!" and gave me a kiss on the cheek. I want to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

Graduation Day

A day passed, then a week, then a month. Before i could blink, it was graduation day. I watched as her perfect body floated like an angel up on stage to get her diploma. I wanter her to be mine, but she didn't notice me like that, and knew it. Before everyone went , she came to me in her smock and hat, and cried as I hugged her. Then she lifted her head from my shoulder and said, "You're my best friend, thanks!" and gave me a kiss on the cheek. I want to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

a few years later

Now I sit in the pews of the church. That girl is getting married now. I watched her say "I do" and drive off to her new life, married to another man. I wanted her to be mine, but she didn't see me like that, and I knew it. But before she drove away, she came to me and said "you came!". She said "thanks!" and kissed me on the cheek. I want to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

Funeral

Years passed, I looked down at the coffin of a girl who used to be my "best friend". At the service, they read a diary enty she had wrote in her high school years. This is what it read:

"I stare at him wishing he was mine, but he doesn't notice me like that, and I know it. I want to tell him, I want him to know that I don't want to be just friends, I love him but I 'm just too shy, and I don't know why. I wish he would tell me he loved me!" "I wish i did too.."

I thought to myself, and I cried

Rapunzel, 10 Juli 2005
  2. Celina
    Celina (28)
    Verbringt hier viel Zeit
    588
    101
    0
    vergeben und glücklich
    Ohje, das Problem hätte ich glaube ich auch. :schuechte
    Eine sehr schöne Geschichte. *schnief* :frown:

Celina, 10 Juli 2005
  3. Guzi
    Verbringt hier viel Zeit
    692
    113
    26
    nicht angegeben
    Oh, die is ja sooo süß und traurig :cry:

Aber ich hätte bestimmt das gleiche Prob.

Guzi, 11 Juli 2005
  4. Amontilado
    Amontilado (36)
    Verbringt hier viel Zeit
    76
    91
    0
    Single
    Krasse story. Sehr poetisch und melodisch geschrieben.
    Da krampft sich bei mir echt der Magen zusammen.
    Ich hasse mein Single Leben :cry:

Amontilado, 16 Juli 2005
  5. regen
    Gast
    0
    kenn ich auch so'n krasses gedicht dazu(is zumindest so ähnlich):
    du sagtest ihm "ich liebe dich",
    doch er glaubte dir nicht,
    du gingst durch die straßen,
    dein herz war so leer,
    leben wolltest du auch nicht mehr,
    du fingst an zu haschen, nahmst heroin,
    würdest süchtig,
    alles nur wegen ihm,
    deine eltern merkten es bald,
    und steckten die in eine erziehungsanstalt,
    du sahst den zug kommen,
    sahst auf die schienen versonnen,
    dann liest du dich fallen,
    ein todesschrei,
    mit deinem kurzem leben, war es vorbei,
    zu spaät stand er an deinem grab,
    mit tränen im gesicht
    und flüsterte leise "ich liebe dich".

regen, 4 August 2005
  6. Butterbrot
    Gast
    0
    das ist für mich das schlimmste, was einem passieren kann :S

zum glück weiss mein schatz, wie sehr ich ihn liebe :smile:

Butterbrot, 4 August 2005
  7. Celina
    Celina (28)
    Verbringt hier viel Zeit
    588
    101
    0
    vergeben und glücklich
    Das Gedicht ist wahnsinnig schön und traurig...wer ist der Autor?

Celina, 7 August 2005
  8. User 631
    Verbringt hier viel Zeit
    547
    103
    6
    nicht angegeben
    Seehr schön :smile: Wirklich ehrlich, gefällt mir gut

User 631, 7 August 2005
  9. Grinsekater1968
    Chauvinist
    3.701
    0
    1
    nicht angegeben
    Wie kann man nur so doof sein, ne ne ne...... Dann schon lieber so wie ich neulich : :link:
    In der Fußgängerzone bin ich einer Ex von mir begegnet, sie ging Hand in Hand mit einer Freundin vor mir her. Ich also von hinten ´ran, ihr auf den Po geklatscht "Grüß Dich, alte Ziege !"
    Sie dreht sich um, da war das ein langhaariger Typ.

:schuechte

Oh man, hatte ich mal wieder Glück, mit heiler Haut davon gekommen zu sein :grin:

Grinsekater1968, 8 August 2005
  10. regen
    Gast
    0
    ich kenn den autor leider nich.. ahb das nur mal in nem forum gelesen und fand es total traurig.. seitdem kenn ich es auswendig^^

regen, 25 August 2005
  11. tierchen
    tierchen (31)
    Verbringt hier viel Zeit
    3.814
    121
    0
    vergeben und glücklich
    lol lol lol :grin: :grin: :grin:

tierchen, 3 September 2005
  12. Wombat86
    Wombat86 (30)
    Verbringt hier viel Zeit
    206
    101
    0
    vergeben und glücklich
    ohne worte *schluck* :cry:

Wombat86, 7 Oktober 2005
  13. slesino4ka
    slesino4ka (29)
    Verbringt hier viel Zeit
    220
    101
    0
    vergeben und glücklich
    wie traurig... ich kenne eine ähnliche geschichte aber leider nicht auswendig, werde es aber versuchen nieder zu schreiben...
    und hier zu posten...

slesino4ka, 10 Oktober 2005
  14. sweetlikesugaa
    Verbringt hier viel Zeit
    111
    101
    0
    Single
    Na super das les ich freiwillig in den Ferien Englisch und was ist die Folge? Ich bin am heulen... super hab ich das mal wieder gemacht.

sweetlikesugaa, 11 Oktober 2005
  15. Virility
    Verbringt hier viel Zeit
    364
    101
    0
    nicht angegeben
    traurige geschichte...aber schön....gut geschrieben.

Virility, 21 Oktober 2005
  16. starlight.fire
    Verbringt hier viel Zeit
    778
    103
    1
    Single
    Also die Geschichte find ich absolut wunderschön. Und soo traurig :cry: .
    Das Gedicht ist aber auch toll... Und kann manchmal wunderbar wahr sen.

starlight.fire, 21 Oktober 2005
  17. Adam1985
    Gast
    0
    Hab mir überlegt ob ich mir das überhuapt anschau, weils ja englisch ist... und jetzt...hmmm.

Ist ja echt traurig. :cry:
    Hab direkt Bauchweh davon bekommen.

Adam1985, 22 Oktober 2005

jetzt kostenlos registrieren und hier antworten
Die Seite wird geladen...